עורך דין לענייני הגירה - עורך דין ורשה

ריבל 18 תל אביב

משרד

077-9975746

קביעת פגישה

03-5615845

שירות לקוחות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין לענייני הגירה

כאשר אזרח זר רוצה להיכנס למדינת ישראל, הוא יכול לעשות זאת על ידי ויזה לישראל אשר במקרים מסוימים יש להוציא טרם ההגעה. ישנם סוגים שונים של ויזות כניסה לישראל, כאשר סוג הויזה אשר האזרח הזר נדרש להוציא תלויה במטרת ההגעה לארץ.

אזרחי מדינות האיחוד האירופי, איתן יש לישראל הסכם דו צדדי, לא נדרשים להוציא ויזה טרם הגעתם, והם מקבלים ויזה לישראל עם כניסתם לארץ. אותו הדבר נכון גם לגבי ארצות הברית ואוסטרליה, איתן יש לישראל הסכם חד צדדי.

נדרשת ויזה לישראל מסוג שונה עבור כל אדם על פי מטרת הביקור שלו בארץ, כאשר עבור כל סוג של ויזה נדרש תהליך בירוקרטי שונה. הסוגים השונים כוללים אשרת עבודה, אשרת מבקר, אשרת סטודנט, אשרת מתנדב, וכן אשרת איש דת. עבור כל סוג של ויזה נדרשים מסמכים שונים, טפסים שונים והתנהלות מול גורמים שונים בארץ.

התהליך מתנהל אל מול הרשויות וגורמים נוספים בארץ, ועל כן עשוי להיות קשה ומסובך עבור אדם זר אשר אינו מכיר את השפה ואת הגורמים השונים. לכן פעמים רבות בעת הגשת בקשה לקבלת ויזה לישראל נעזרים בעורך דין המתמחה בדיני הגירה ויכול לסייע בתהליך על כל שלביו, ולהפוך את התהליך לפשוט וקל יותר.

זקוקים לסיוע בתהליך הגשת בקשה לקבלת ויזה לישראל מכל סוג ? פנו עוד היום לתומר ורשה עורכי דין אשר מתמחים בדיני הגירה והסדרת מעמד בישראל.

אולי יעניין אותך גם ...

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן