אשרות עבודה

היתר מזורז לעבודה עד 45 ימים בשנה

היתר זה חל רק עבור עובדים אשר הינם אזרחי מדינה לגביה חל פטור מאשרת ביקור. לרשימה מלאה של מדינות אלה ראה: טבלת פטור מאשרות עברית – מעודכן לתאריך 25/05/2015 (www.gov.il)

היתר זה מהווה הסדר מיוחד ומהיר במיוחד לקבלת היתר להעסקת עובד זר, העתיד להגיע לישראל לתקופות קצרות אשר אינן עולות על 45 ימים בשנה קלנדרית.

הייתרון המובהק של היתר זה הינו במהירות שלו וכן בדרישות מקלות בעניין מסמכים אותם נדרש המעסיק להמציא. כך למשל, חברה ישראלית המבקשת להעסיק מומחה בהיתר זה לא תידרש להמציא טפסי 102 מהחודשים האחרונים הנוגעים לעובדים המקומיים המועסקים בחברה.

כאמור, היתר זה נועד להיות מהיר ויעיל, וזמן הנפקת ההיתר עומד בממוצע על כ-7 ימי עסקים. ייתרון נוסף בהיתר זה, הוא כי המומחה אינו צריך לאסוף אשרת כניסה מנציגות ישראל במדינת מוצאו, אלא יכול להיכנס לישראל באשרת תייר (ב/2), ורק לאחר כניסתו תונפק לו אשרת עבודה. כמו כן, העובד לא נדרש להציג אישורים רפואיים או בדיקת רקע על פי היתר זה.

ניתן להנפיק מס' היתרים עבור אותו עובד במהלך שנה קלנדרית לכניסות קצרות מ-45 הימים, ובלבד שסך הימים בהם שהה העובד בישראל איננו עולה על 45 ימים בשנה.

בכל מקרה של ספק צרו קשר עם המשרד להדרכה ובחינה של התיק.

מעוניין במידע אודות היתר מזורז לעבודה עד 45 ימים בשנה
מומחים
מומחים