להיות אזרחים בישראל - עורך דין ורשה

ריבל 18 תל אביב

משרד

077-9975746

קביעת פגישה

03-5615845

שירות לקוחות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להיות אזרחים בישראל

אזרחים זרים רבים מבקשים להיות אזרחים בישראל על מנת שיוכלו להתגורר בארץ, מסיבות כאלו ואחרות, ולקבל זכויות שוות כמו כל אזרח אחר בישראל. עבור רבים אזרחות ישראלית הינה מובנת מאליה, מאחר והם אינם יודעים מהם חיים בישראל ללא זכויות אזרח ומה עשוי היה להישלל מהם.

ישנן זכויות רבות לאזרחים במדינת ישראל אשר מוגדרות בחוק האזרחות, המגדיר לצד הזכויות ג\ם את חובותיו של כל אזרח ואת התנאים לקבלת אזרחות ישראלית. להיות אזרחים בישראל משמע ליהנות מכל הזכויות הללו, ביניהן הזכות להשפיע מבחינה פוליטית ולהצביע בבחירות החל מגיל 18. בנוסף, יכול אזרח ישראלי להיבחר לכנסת החל מגיל 21, זכות אשר ניתנת גם לתושבי קבע בישראל.

להיות אזרחים בישראל משמע לקבל דרכון ישראלי ואת היכולת לצאת מישראל ולהיכנס חזרה בכל עת, מלבד הגבלות הקיימות במקרים מסוימים. בנוסף, זכויות נוספות של כל אזרח ישראלי כוללות זכות עבודה בישראל, זכות לקבלת קצבאות מהמוסד לביטוח לאומי, הטבות מס שונות ועוד. חובותיו של אזרח ישראלי כוללות תשלום מסים וביטוח לאומי כחוק, שירות צבאי, הימנעות מסיוע למדינת אויב, ועוד.

הרצון להיות אזרחים בישראל נובע פעמים רבות גם מהרצון של אדם להשתייך למדינה בה הוא מתגורר, ולהרגיש אזרח מן המניין בעל זכויות שוות לחברו.

רוצים להיות אזרחים בישראל וזקוקים לסיוע בתהליך הבירוקרטי ? פנו עוד היום לתומר ורשה עורכי דין המתמחים בדיני הגירה והסדרת מעמד בישראל עבור אזרחים זרים.

אולי יעניין אותך גם ...

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן