רוטשל קיבלה מעמד של תושבת - עורך דין ורשה

ריבל 18 תל אביב

משרד

077-9975746

קביעת פגישה

03-5615845

שירות לקוחות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוטשל קיבלה מעמד של תושבת

לכל מי שעוד לא קרא ולא שמע בכלי התקשורת היום – הישג מדהים למשרד שלנו ובשורה תקדימית חשובה לכל המטפלים הסיעודיים הנאמנים והמסורים שחיים כאן –
בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל עתירה שלנו והורה לתת תושבות ישראלית לרוטשל מנדל, מטפלת שטיפלה במיכאל גבאי, נכה צה"ל, 13 שנה ברצף עד יום מותו, ודחה את עמדת משרד הפנים שעליה לחזור לפיליפינים.
התגייסנו לעזרתה, הפעלנו יצירתיות משפטית, לחצנו על הנקודות הנכונות והצלחנו לשכנע את בית המשפט שלא ראוי להשליך את רוטשל מהארץ לאחר 13 שנות "שימוש". משפחת גבאי עטפה אותה ונלחמה עבורה וכל הכבוד להם על העיקשות וההתמדה, גם כשזה דרש סבלנות, אמונה ומשאבים.
העובדים הסיעודיים הם מתנה שאף קשיש ישראלי סיעודי לא יכול בלעדיה. הם מעניקים לנו את היכולת להזדקן בכבוד בביתנו, בקהילה שלנו, עם העצמאות שלנו והמשפחה שלנו. להגיד למטפל מסור כזה לעזוב מאחוריו את חייו בישראל, לאחר כל כך הרבה שנים של הקרבה וביטול עצמי – זה פשוט לא מוסרי.
כל הכבוד לכל הצוות המסור של המשרד שלחם בעיקשות להצליח ולא ויתר גם מול חומות בצורות של אטימות. תודה מיוחדת לעו"ד מורן גור שייצגה בדיון המכריע בבית המשפט המחוזי ועשתה עבודה מעולה!
אם אתם מכירים עוד סיפורים אנושיים ואתם רוצים לעזור – הפנו אותם לקו הייעודי שלנו 03-5615845

אולי יעניין אותך גם ...

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן