אודות משרד עורכי דין תומר ורשה

ברוכים הבאים למשרד “תומר ורשה – עורכי דין”, המשרד הגדול והמוביל בישראל בתחום דיני ההגירה והסדרת המעמד בישראל, החל משנת 2002.
אנו עוסקים בכל סוגיות המעמד בישראל, החל מהסדרת מעמד לבני זוג מעורבים, נשואים או ידועים בציבור, דרך ייצוג עובדים זרים, מומחים, מבקשי מקלט, פליטים ומעסיקים, שבות וגיור בארץ ובחו"ל – וכלה בטיפול במקרים הומניטריים ושחרורים ממשמורת.
תחום המעמד בארץ הוא סבוך ודורש מומחיות מדוייקת והכרת כל דקויות הטיפול מול משרד הפנים ובתי המשפט השונים. אנחנו עושים זאת בהצלחה רבה כבר מעל לחמש עשרה שנה ומרוכזים אך ורק בסוגיות אלו, מבלי להתפזר לתחומי משפט אחרים. הידע והניסיון שצברנו הוא העושה את ההבדל בין כישלון והצלחה. על כך יעידו כל סיפורי ההצלחה שלנו, גם במקרים מורכבים ומסובכים בהם לא הצליחו אחרים לסייע, כמו גם ההפניות הרבות המגיעות אלינו ממשרדי עורכי דין, פרקליטים, שופטים ועוד.
אנחנו מזמינים אתכם לצפות בסרטוני ההמלצות של לקוחותינו, המעידים יותר מכל על איכות המשרד ועל מידת הביטחון והשקט שאנו מעניקים ללקוחותינו. תוכלו גם להתרשם מהופעות המשרד בערוצי התקשורת השונים לאורך השנים. 
אתם מוזמנים לבקר גם בעמוד הפייסבוק שלנו ובערוץ היוטיוב המכיל הרצאות שלנו הנוגעות בסוגיות שונות, כגון היבטים חשובים בהליך מדורג לבני זוג, סוגיות הומניטאריות ועוד.

הרגישו חופשי ליצור קשר ולהתייעץ איתנו בכל עניין. ייעוץ מקדים עשוי לחסוך תקלות, עיכובים וכספים מיותרים. בהצלחה!

פרופיל המשרד

למן הקמתו בשנת 2002, פועלים עורכי הדין במשרד באדיקות על פי שלושה עקרונות יסוד המלווים אותנו בכל תיק: רדיפת צדק, מקצוענות ללא פשרות ועמידה נחושה אל מול השרירות השלטונית.
מגוון הלקוחות שייצגנו וכמות סיפורי ההצלחה שבהם היינו מעורבים הם שבידלו את המשרד וביססו אותו כמוביל בתחומו במדינת ישראל.
מעצם טבעם, דיני ההגירה והסדרת המעמד הם תחומים המחייבים שילוב ייחודי של שתי מיומנויות יסוד הכרחיות: היכרות מקצועית, מעמיקה ויסודית עם לשון החוק ועם טיבם של ההליכים הבירוקרטיים לצד היכולת להעניק יחס אישי וצמוד לכל אחד ואחת מהלקוחות הנמצאים ממילא במרבית המקרים בעיצומה של תקופה מורכבת המחייבת התנהלות רגישה וזהירה. אנו מודעים לכך שמשרדנו מטפל בתיקים בהם עתידם האישי או המשפחתי של לקוחותינו מונח על הכף, ומכאן שמעולם לא נותיר דבר ליד המקרה ונעבוד ללא לאות בכדי שכל תיק יסתיים לשביעות רצונם המלאה.
המשרד מתמחה בפיצוח תיקים מורכבים ובהתוויית דרך הפעולה המתאימה והאסטרטגיה האופטימלית לכל תיק ותיק, ובשל ניסיונו – יודע לנתח את סוג הטיפול הדרוש מראשיתו ולחתור לעבר המטרה באופן מיטבי. אחוזי ההצלחה של המשרד הם הגבוהים ביותר בענף, ולא בכדי מצאו לקוחות רבים של המשרד את הזמן והרצון להצטרף ולהמליץ על המשרד ולהביע כך את הערכתם. צוות המשרד יעניק לכם את הביטחון, השלווה והידיעה שהגעתם למקום הנכון ועניינכם מטופל על הצד הטוב ביותר!
עבורנו, במשרד “תומר ורשה – עורכי דין” , דיני ההגירה והסדרת המעמד הם לא עוד תחומי עיסוק מקצועיים כי אם תשוקה המהווה חלק בלתי נפרד מחייהם המקצועיים וגם האישיים של עורכי הדין העובדים במשרד – לסייע לחלש, לתקן עוולות, ולשנות את יחסי הכוחות מול הבירוקרטיה המתישה והממשל.
אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום ולהגיע אלינו לפגישת ייעוץ ראשונית ולא מחייבת שבמהלכה נעמוד על פרטי המקרה ונתווה יחד את אסטרטגיית הפעולה המתאימה ביותר עבורכם.